Höst

Som sagt, VART har min energi o glädje försvunnit??? Världen är fullt av människor men trots det känner jag mig ensammare än ensammast! På en öde ö typ! Idag har jag trots deppigast lyckats ta mig i kragen o städat både inne som på balkongen, Åkt till återvinningen, men där tog de stopp sen. Vet att dom flesta säger o tycker, "Gör nåt, hitta på ett intresse, hälsa på nån osv osv" Fast saken är ju den att de finns ingen ekonomi o hitta på nå intresse, allt kostar pengar, O hälsa på nån, visst om dom vore hemma eller man kände sig välkommen. Ringa runt har jag gett upp, trött på att ingen svarar eller så har dom inte tid, lovar ringa tillbaka o inte gör det. Ibland får jag känslan av att jag spetälskt, smittorisk typ. Usch va jag hatar o känna mig o må så här inombords Hoppas de vänder snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0