Mello!!!

Alltså denna första Mello del final är magisk! Inget slår Göteborg! Fast ikväll hade vi Mello-Göteborg hos mig. Helt underbar härlig kväll med de mina! Go mat o sen den obligatoriska Mello dipp-brickan, mums mums, o en liten Joline som va en blind o döv kanin, som skulle skrämma mommo med sin blick, o äta upp henne med sina vassa tänder, Tack mamma Ramona som rädda mommo o förvandlade lilla elaka kaninen Joline till en fe. (hihi) man måste ju leva med i barnens värld, för dom är ju bara barn. Tänk vilka fina minnen hon får med sig i livet. De är detta jag lever för, Ge fina minnen till mina barn o barnbarn. o nu längtar jag till sportlovet!!! Ska hämta hem lilla B! Underbara älskade unge!!!! Samma musik smak som jag har hon, o lika "Mello-störd" som jag! Kan de bli bättre? Vad jag älskar alla de mina! Helt underbara! Natt natt o tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0