En helg i Eskilstuna

Åkte upp till E-tuna i fredags, för att umgås o hälsa på alla mina kära där uppe. Syrran följde med. Hämtade upp lilla Bea, älskade unge, vi tillbringade flera härliga dagar tillsammans, kollade på Mello med bror min med min gammel mormors hattar på huvudet, vi var på bio o såg "Den glada disnosaurien", på stan o leksaksaffären, tog med mor min o syster en dag o åkte till fina Sundbyholms slott o parken där vi busade o skojade, måndags åkte vi hem till Kia, sista natten sov jag där, tisdag morgon bar resan hem igen o hjärtat värkte, Vill ju så gärna ha alla de mina nära mig här. jo, va ju o hämtade lilla Nellie på dagis i måndags o de va en sån härlig upplevelse, dagis fröken va lite misstänksam VEM jag va, men efteråt stod hon där o torkade bort en tår i ögonvrån o sa "De går inte att ta miste om att du är en saknad o älskad mormor" För när Nellie hörde o såg mig skrek hon högt "Mommo! Jag älskar dig" o kom springande mot mig med armarna utsträckta o slängde sig i min famn. Älskade barnbarn. här följer lite bilder
o nu ska ut i de fina vädret Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0